maanantai 29. heinäkuuta 2013

Mitä siinä nyssi lukkee?

"Olen kokoomuslainen", "Elonkerjuu", "Alan kokouksen", "Alankokoskinen", "Otan koko shotin", "Olen kokonainen"... Miälenkiintosia variaatioita on tullu mun uusimmasta tatuoinnista. Kävin viime keskiviikkona ottamasa vähä lissää väriä mun ilmapalloon. Siinä on yks tekstinpätkä kans, mikä aiheuttaa ihmisisä aina hauskaa pähkäilyä. Pallo teksteinens tehtiin jo kevväämmällä, mut mun miälenkiintosen pintaverenkiartoni takia punanen väri osottautu melko haastavaks. Sain siis takuutyänä vähä lissää väriä. Ja kiva et sain, nyt se näyttää paljo paremmalta.

Kuva tehtiin Turusa, Turku tattoo parlourisa. Siinä on kiva ja asiallinen pulju. Mää tykkään. Ja seinillä niin paljo kaikkee hauskaa rompetta, et niitä tuijotellesa voi keskittyä ihan muuhun ku siihen inisevvään neulaan. Ekkaa kertaa tuli sellanen olo et ei meinaa kestää. Onneks oli sellanen muutaman minuutin projekti vaan tällä kertaa. Oon onnistunu kerran nukahtammaanki siihen pöydälle, eli tuli aika yllätyksenä se sattuminen. Syytän hellettä ja liian vähästä syämistä. Eipähän tullu tällä kertaa heti sellanen olo, et mitäs seuraavaks. Mut vannomatta paras. :)

Mut mitä siinä nyssi lukkee?

Turvotusta, mustelmaa ja rasvaa. Mut kuitenki. 

4 kommenttia:

  1. Mää tiedän!
    Nimim. toinen pmmp-fanittaja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä Erika! :D
      Ja korostettaan nyt viälä, et vaikka faneja ollaan tääläki, ni ei ihan pelkästään vaan sen takia. Ihan ko et olis tiänny... :)
      (Tampereelle jäähyväiskeikalle si?)

      Poista
  2. Höh, no toihan on ihan selkee! Ja vaan niiiin hieno :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liikaa kirjotusvirheitä edellisesä... :D
      Mut siis juu, niinhän se on. Hiano ja selkee, vaikka ite sanonki. <3 Mut hauska niitä tavailujaki on kuunnella, ei ollu tarkotuska et se heti silmille hyppii. On siis juur sellanen ku halusinki. :)
      Millais sun haaveilut?

      Poista

Kommentoikaa rohkeesti!